NIEUWS

Nazorg kostenregeling 2017

‘Regeling Nazorg Volendam’, dat is de naam van de kostenregeling die ook in 2017 nog steeds van kracht is. De regeling wordt door de gemeente uitgevoerd onder de verantwoordelijkheid van de Nazorgstichting Nieuwjaarsbrand Volendam (NNV). Ten opzichte van 2014 zijn er een aantal wijzigingen in de regeling.

Het bestuur van de Nazorgstichting Nieuwjaarsbrand Volendam (NNV) heeft voor het nieuwe jaar 2017 enkele wijzigingen in de regeling Nazorg aangebracht. Als je een formulier aanvraagt krijg je de regeling, de toelichting op de regeling en de wijzigingen voor 2016 toegestuurd. Neem deze goed door voordat je je aanvraag inlevert!!

Een aanvraagformulier voor de kostenregeling kunt u bij het Breed Sociaal Loket (BSL) krijgen of aanvragen. Als u vragen heeft over de regeling of als u de volledige regeling wilt inzien dan kunt u een mail sturen naar: nazorg@edam-volendam.nl. De regeling zal u dan digitaal of per post worden toegestuurd. Vergeet niet uw naam en adres te vermelden.

Het is ook nog steeds mogelijk om gebruik te maken van de Sportregeling. Ook daarvoor kun je meer info krijgen bij het BSL.

NAZORGVOLENDAM.NL